Home

Achtergrond 66 x bekeken 1 reactie

PT wil collectieve reclame beter onder de aandacht

De onvrede en onverschilligheid over de collectieve reclame voor boomkwekerijproducten moet worden aangepakt door de collectieve reclame beter onder de aandacht te brengen.

Dit stelt de boomkwekerijcommissie van het Productschap Tuinbouw (PT) voor in een bestuursnotitie. Reductie van de collectieve reclame is blijkens het vergaderstuk niet aan de orde.

Uit onderzoek dat de commissie heeft laten doen onder heffingbetalers blijkt dat vooral de kleine boomtelers negatief staan tegenover de afdrachten voor collectieve reclame, maar ook de grote bedrijven zijn niet enthousiast. De boomkwekerijcommissie vergadert donderdag.

Eén reactie

  • no-profile-image

    Rob Bogaards

    Echt niet te geloven dat je zulke onzin kunt produceren en daar ook nog serieus over gaat vergaderen. Het gaat er toch niet om wat de de boomkwekers er van vinden, het gaat om het effect dat de collectieve promotie heeft op de omzet van boomkwekerijproducten. Laat dat eens onderzeoken en dan weten we of ons geld goed besteed wordt.

Of registreer je om te kunnen reageren.