Home

Achtergrond 83 x bekeken

Campagne voor paprika in Nederland en Duitsland

Paprikacollectief P8 start in 2009 de drie jaar durende campagne Colourfultaste.

De hoofdmoot van de activiteiten is gericht op de winkelvloer. De komende drie jaar worden er ruim duizend winkeldemonstraties gehouden in Nederland en Duitsland. De start valt samen met het begin van het paprikaseizoen; rond week 17 van 2009.

Tijdens de demonstraties worden paprikagerechten bereid. Daarbij geven demonstrateurs receptenfolders weg en vergaren zij emailadressen voor recepten-emailings. De actie wordt ondersteund door de reeds bestaande website colourfultaste.nl. Een bekende tv-kok geeft receptentips en voor kinderen is een geanimeerd figuurtje gecreëerd waarmee ze spelletjes kunnen spelen.

Naast de activiteiten op de winkelvloer en op internet wordt een PR-campagne voorbereid. De paprikacampagne werd donderdag gepresenteerd in aanwezigheid van onder meer P8-voorzitter Thijs Jasperse. Hij toonde zich verheugd met de resultaten van de campagne van het vorige jaar. Volgens hem is het promotiebduget effectief besteed.

Administrator

Of registreer je om te kunnen reageren.