Home

Achtergrond 76 x bekeken

Actieplan voor beter imago Westland

Voorheen stond het Westland bekend als het kloppende hart van de Nederlandse tuinbouw maar de laatste jaren heeft het aan bekendheid ingeleverd.

Een nieuw initiatief moet het merk Westland weer op de kaart zetten. Uit onderzoek is gebleken dat mensen in Den Haag vaak niet weten waar het Westland lag en dat er de laatste jaren meer de nadruk lag op de zwakke punten van het Westland dan de sterke punten.

Een nieuw project gaat hier verandering inbrengen. Eén van de initiatiefnemers, Mevrouw Meiny Prins legde gisteren op de ledenbijeenkomst Agro Businessclub Westland het belang uit van het merk Westland uit: "Een sterk merk is de voedingsbodem voor zakelijk succes. Hierbij gaat het om zowel om economisch, politiek en sociaal belang."

De ambities voor het project zijn het verhogen van de naamsbekendheid en inhoud geven aan het merk 'Westland' en het te positioneren als een sterke economische en sociale regio. Het project telt 20 partners van Westlandse bedrijven, gemeente en bewoners die gezamenlijk mankracht en financiering leveren om het project uit te voeren. Begin 2009 zullen de eerste concrete activiteiten merkbaar zijn.

Administrator

Of registreer je om te kunnen reageren.