Home

Achtergrond 71 x bekeken

Tulpen worden extra gepromoot

Het tulpenseizoen is kort dit jaar. Voor Bloemenbureau Holland valt dit mooi samen met de extra promotie voor tulpen.

Naast de campagne op tv, vindt voor het eerst ook promotie via de radio plaats via het populaire radiostation Sky Radio. Luisteraars kunnen iemand via de website van Sky Radio aanmelden voor een virtuele bos tulpen. De aanmelders zelf maken kans op één van de 101 gratis bossen echte tulpen.

De commercial op tv bestaat uit twee delen. Een algemeen gedeelte met de boodschap 'Gek op Bloemen' gevolgd door een filmpje in hetzelfde reclameblok met de boodschap 'Gek op tulpen'. In totaal wordt deze commercial tweehonderd keer uitgezonden. De pers krijgt foto's met uitgebreide informatie toegestuurd.

Bloembureau Holland werkt bij deze campagne samen met IBC, KAVB en de bloemenveilingen. De tulpenpromotie begint in week 1 en duurt in totaal drie weken.

Administrator

Of registreer je om te kunnen reageren.