Home

Achtergrond 90 x bekeken

Promotiecampagnes van PPH in Zweden en Engeland

Plant Publicity Holland (PPH) zet dit jaar weer een assortiment tuinplanten in de spotlight in Zweden en Engeland.

De basis van de campagne in Zweden ligt in het continue informeren van consumenten via de diverse media. Daarnaast is een uitgebreid pakket met POS materiaal (posters en leaflets) beschikbaar voor retailers. De aandacht zal in 2008 gericht zijn op Rhododendron, Spiraea en Malus.

Tevens zullen dit jaar opnieuw diverse seminars voor retailers worden georganiseerd op diverse locaties. Zo zal spreker Jan Lindmark op 26 februari 2008 de marketing rond Clematis toelichten.

PPH heeft het afgelopen jaar een succesvolle tuinplanten campagne gevoerd in Engeland. Dit jaar staat opnieuw in het teken van jaarrond actuele promotie. Helleborus en Hamamelis zijn de eerste Engelse actie items in 2008.

Via een media oplage van ruim 25 miljoen zijn het gehele afgelopen jaar Engelse consumenten geïnformeerd over boomkwekerijproducten.

Uit onderzoek blijkt bovendien dat 85 procent van de deelnemende tuincentra tevreden is over de campagne en ruim 80 procent van mening is dat de campagne een positief effect heeft op de verkoop.

Ook in 2008 zet PPH daarom weer volop tuinplanten in het zonnetje in allerlei consumentenbladen. Daarnaast voorziet PPH tuincentra van promotiemateriaal.

Administrator

Of registreer je om te kunnen reageren.