Home

Achtergrond 8993 x bekeken 1 reactie

Klantenservice Boerderij

Veelgestelde vragen over uw abonnement

Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
U vindt uw abonnementsnummer op uw acceptgirokaart of op de adressticker van uw tijdschrift.

Stopt mijn abonnement automatisch?
Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die u afsluit tot wederopzegging en worden automatisch verlengd.

Wanneer eindigt mijn abonnement?
U vindt de looptijd en de vervaldatum van uw abonnement in de bevestigingsbrief die u bij het aangaan van het abonnement van ons ontvangt. Uiteraard kunt u deze datum ook opvragen bij onze Klantenservice, telefoon 0314 358358.

Hoe zeg ik het abonnement op Boerderij op?
U dient een beëindiging van uw abonnement uiterlijk 30 dagen voor de vervaldatum van uw abonnement aan onze Klantenservice door te geven. Dit kan op drie manieren:

- Schriftelijk door een brief te sturen naar: Reed Business Klantenservice, Postbus 808, 7000 AV Doetinchem.
- Telefonisch via telefoon 0314 358358.
- Per e-mail via klantenservice@reedbusiness.nl

Via het onderstaande formulier kunt u contact opnemen met de redactie en marketing van Boerderij.nl.

Let op: het wijzigen of opzeggen van uw abonnement kan niet via dit formulier. Hoe dit wel kan staat onder het kopje Veelgestelde vragen over uw abonnement.

Foto

Administrator

Eén reactie

  • stiertje

    geachten boerderij,klantenservice,hallo met vriend van gea kleen,het is nu maansdag en we hebben geen boerderij ontvangen hoe kan dat

Of registreer je om te kunnen reageren.