Home

Achtergrond 90 x bekeken 1 reactie

'Nieuwe strategie voor productpromotie agf'

Een werkgroep van bestuursleden van AGF Promotie Nederland (AGFPN) wil binnen enkele weken aanbevelingen doen over de strategie voor agf-promotie in Nederland.

Daarmee moet ingespeeld worden op de toenemende vraag uit de sector om productcampagnes te starten in plaats van collectieve. De werkgroep start deze week en bestaat uit Willem Baljeu (FrugiVenta), Jan van Staalduinen (The Greenery) en Dirk Duizer (PT).

Volgens AGFPN-voorzitter Marius Varekamp is een nieuwe strategie nodig. ”Er zijn bewegingen in de markt. We kijken welke rol collectieve promotie in de toekomst nog moet spelen.”

De strategische werkgroep moet ook op zoek naar een nieuw bestuur en directeur, na personele wisselingen en het vertrek van directeur Robbert Poort.

Foto

Administrator

Eén reactie

  • no-profile-image

    heleen

    leuke koeien

Of registreer je om te kunnen reageren.