Home

Achtergrond 107 x bekeken

Cono start Duitse promotiecampagne

Kaascoöperatie Cono Kaasmakers is begin deze maand gestart met een promotiecampagne voor haar kaas bij Duitse consumenten in Hamburg en omgeving.

Het bedrijf richtte zich tot nu toe op de groothandelaren, retailers en medewerkers op kaasafdelingen in Duitsland. Daarnaast introduceert Cono Kaasmakers radiospotjes, advertenties en demonstraties in winkels voor consumenten.

Ook gaat de coöperatie haar kaas aan Duitse consumenten laten proeven op drukke lokaties in Hamburg. Bovendien gaat Cono kaasmakers mailing sturen aan medewerkers van bedrijven en postkaarten in restaurants uitdelen. Cono Kaasmakers introduceert in Duitsland ook een 100 procent smaakgarantie.

De coöperatie wil haar omzet in Duitsland vergroten met de reclamecampagne. Zij haalt zo'n 7 procent van haar omzet van 130 miljoen euro uit Duitsland.

Of registreer je om te kunnen reageren.