Home

Achtergrond 72 x bekeken

The Greenery: actie met verzekeraars rondom gezondheidstomaat

The Greenery start met Super de Boer en verzekeraar Univé en Trias een consumentenactie rondom lycopeentomaten.

Leden van de ziektekostenverzekeringen krijgen via een bon in de nieuwsbrief 50 procent korting op een verpakking Santesse-lycopeentomaten. Trias en Univé hebben in totaal 4,2 miljoen verzekerden.

The Greenery wil met de actie de afzet van lycopeentomaten stimuleren. De teelt van de tomaat is in Nederland fors uitgebreid, maar wordt nog niet sterk opgepakt door de markt. De verzekeraars zeggen met de actie vooral de consumptie van gezonde producten te willen stimuleren.

Verzekereraars richten zich steeds sterker op gezonde voeding. Verzekeraars als SIZ vergoeden tot maximaal 20 euro per jaar voor de cholesterolverlagende producten van Becel.

Of registreer je om te kunnen reageren.