Home

Achtergrond 169 x bekeken 3 reacties

Samen eraan trekken

En hebben jullie mijn persbericht al gelezen? Het zou natuurlijk super zijn als vandaag ook écht de campagne Boem is ho, plons is water’ van start zou kunnen gaan. Mijn zus (Monique van Hal) en ik waren het er gisteren in elk geval al snel over eens: wakker schudden is de beste aanpak. Want een ongeluk zit in een klein hoekje en is zo gebeurd.

Voor het maken van de opdracht van woensdag heb ik de hulp van mijn zus ingeschakeld. Zij werkt bij GREEN hybride marketing en is dagelijks bezig met het bedenken van creatieve campagnes. Dus haar hulp was meer dan welkom! Monique ook vanaf deze plek bedankt!

Gisterenavond hebben wij veel plezier beleefd aan het maken van deze opdracht. Een creatieve brainstorm leverde al snel veel leuke ideeën en kreten op. Een greep uit onze hersenspinsels: Jantje 6 jaar. Voor altijd of Voor je het weet, is het te laat of ‘Kijk uit je doppen!’. Natuurlijk niet allemaal even bruikbaar. We waren het er al snel over eens dat de slogan: Boem is ho, plons is water. Maar hoe klinkt een kind? Zorg dat je het niet ondervindt! de beste slogan is. En daar zijn we dan ook meteen verder op door gegaan. Het resultaat kun je lezen in mijn inzending voor de opdracht van woensdag. Kijk vooral even naar de making of foto’s!

Zo zie je maar: als je samen de handen ineen slaat, ben je zo een eind op weg. En samen werken aan een goed eindresultaat is, volgens ons, ook super belangrijk bij het voorkomen van ongelukken op boerenerf. Je kunt dan ook in ons plan lezen dat wij het belangrijk vinden dat belangenorganisaties, zoals bijvoorbeeld LTO, NVV, NMV en NVP, de handen ineen slaan om dit onderwerp onder de aandacht te brengen. Zij hebben een groot bereik onder agrarische ondernemers én een dergelijk onderwerp op persoonlijke wijze brengen werkt altijd beter dan het simpel versturen van een folder. En omdat we (eindelijk eens een keer) niet over geld na hoefden te denken, besloten we dik uit te pakken met een flitsende commercial, advertenties en banners in de gehele landbouwpers, zoals Boerderij, Agrarisch Dagblad, Nieuwe Oogst maar ook vakbladen zoals Vakblad Varkens, Melkveebedrijf, Pluimveehouderij, noem maar op. Niets is te gek …

Natuurlijk klinkt dit allemaal als muziek in de oren, met een beetje geluk is het toekomstmuziek want een ding is zeker: vandaag geen start van mijn campagne en ook de stichting ‘Voorkom ongelukken op boerenerf’ bestaat niet. Dus maar weer terug tot het werk van alledag … en uiteraard op naar de volgende opdracht! Ondertussen ga ik wel lekker door met mijn persoonlijke promotie campagne: dus kom op: STEMMEN!

Foto

Laatste reacties

  • no-profile-image

    Monique

    Graag gedaan uiteraard! En als je nog een keer mijn hulp nodig hebt, dan weet je me te vinden ... :-)

  • no-profile-image

    Manon

    Goed bezig Hanneke, een duidelijke en goede aanpak! Ga zo door, ik heb vertrouwen in je en zal natuurlijk op je stemmen!

  • no-profile-image

    annie van den corput

    kei gaaf hanneke.

    Maar moet ik elke dag stemmen?
    Kan ik ook met een ander emailadres stemmen?

Of registreer je om te kunnen reageren.