Home

Achtergrond 102 x bekeken

HPA verder met imagocampagne

De imagocampagne voor de akkerbouw gaat verder in 2008 en 2009. Het Hoofdproductschap Akkerbouw (HPA) steunt de campagne met nog eens 360.000 euro voor twee jaar.

Dat heeft de Commissie Teeltaangelegenheden van het HPA besloten. De pr-campagne is in 2004 van start gegaan en is bedoeld om het beeld over de akkerbouw positief te beïnvloeden.

De Begeleidingscommissie Akkerbouw PR heeft de pr-campagne van 2004 tot en met 2007 geëvalueerd. “De activiteiten richting het onderwijs zijn succesvol verlopen”, oordeelt de begeleidingscommissie. “De deelname in het project ‘Nationaal Schoolontbijt’ verloopt voorspoedig. Ruim tweeduizend scholen doen mee. De website akkerbouw-info wordt veel bezocht. Het geheel van de campagne stelt tevreden”, aldus de begeleidingscommissie.

Of registreer je om te kunnen reageren.